poniedziałek, 27 października 2014

Creative Blog Tour


 Witajcie kochani :) Dziś trochę inny post
Ostatnio zostałam dwukrotnie wyróżniona nagrodą Creative Blog Tour
zwykle nie bawię się tego typu zabawy ale postanowiłam zrobić
 ten jeden raz wyjątek :) 






Pierwsze wyróżnienie otrzymałam od Gosi z blogu Mini Filcuś
a drugie od Kasi z Miracolo


Dziękuję Wam kochane dziewczyny za to wspaniałe wyróżnienie :)
a oto pytania i moje z trudem napisane odpowiedzi :)



1. Nad czym obecnie pracuję?

 Ostatnio pokochałam motyw sweterkowy, co rusz powstają jakieś nowości, a w głowie kolejne pomysły, ten wzór zdecydowanie stał się jednym z moich ulubionych :) Planuję również jeszcze kilka prac typowo jesiennych, niektóre elementy już są gotowe ale jeszcze nie jestem do końca pewna co chce z nich zrobić



2. Czym moja praca różni się od innych?


Myślę, że tym, że w każdej moje pracy jest jakaś cząsteczka mnie bo wkładam w to co robię całe swoje serducho :) a każda udana praca sprawia że jestem z siebie dumna. Lubię jak wszystko jest idealne i estetyczne, a uwierzcie, że jak coś jest minimalnie nie równe, za małe czy za duże niż miało być potrafię to schować w najciemniejszy kąt, pozostawić w zapomnieniu i zaczynam pracę od nowa.


3. Dlaczego tworzę i piszę bloga?

Tworzę bo sprawia mi to ogromną radość :) Bardzo lubię coś samodzielnie tworzyć, nie tylko biżuterie, ale również wszelakie inne rzeczy. To daję wielką satysfakcję jak się samemu stworzy coś fajnego :) a bloga zaczęłam pisać bo chciałam podzielić się tym co robię z innymi, dodatkowo udało mi się poznać dzięki temu wielu wspaniałych twórczych ludzi :)



4. Jak wygląda mój proces tworzenia?

Jestem kobietą roztrzepaną i tak również wygląda mój proces tworzenia :)
Pomysły wpadają mi go głowy niespodziewanie i czasem potrafię wszytko rzucić i biegnę go urzeczywistnić i nieważne jaka to pora dnia. Często rysuję coś co wpadło mi do głowy, żeby o tym nie zapomnieć albo zapisuję na karteczkach, które walają mi się po całym pokoju i o połowie zapominam bo kładę je byle gdzie albo gdzieś chowam i odnajdują się dopiero po kilku miesiącach :)


A teraz nominowane przeze mnie osoby:



Malwina z blogu MadeByMali

która robi niesamowite cudeńka na szydełku, potrafi wyczarować wszystko od uroczych misiów, myszek a nawet baloników po śliczne koszyczki, poduszki i dywaniki. Sama mam kilka pięknych rzeczy przez nią wykonane więc wiem co mówię :) 





Marta i Alicja z blogu Wyplatanki

Dziewczyny to prawdziwe czarodziejki :) wyplatają rewelacyjne kosze, miseczki i pojemniczki a nawet abażury na lampy i szafki z papierowej wikliny czyli po prostu z gazetowych rurek. Dla mnie to prawdziwa magia, aż wierzyć się nie chce że można zrobić takie wspaniałości ze zwykłych gazet





Na koniec chciałam powitać nowych obserwatorów
i podziękować Wam wszystkim za to że tu do mnie zaglądacie
i za wszystkie miłe komentarze które zostawiacie :)))



4 komentarze:

  1. Jeszcze raz Dziękuję Asiu za wzięcie udziału w zabawie :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie do zabawy:)Teraz ja będę musiała się zmierzyć z tymi niełatwymi pytaniami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja też dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) Gratuluję nominacji ;)

    Zapraszam na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń