czwartek, 31 lipca 2014

Letnia Rozdawajka


Dziś mam dla Was małą niespodziankę - kolejna Rozdawajke :) 
Ponieważ lubicie breloczki postanowiłam że 
tym razem właśnie breloczek będzie nagrodą w zabawie


Oto zasady:
1. Pozostaw komentarz pod niniejszym postem wyrażający chęć wzięcia udziału w zabawie 
oraz podaj który breloczek chcesz otrzymać 
2. Podlinkowany banerek należy umieścić na swoim blogu
3. Jeśli jeszcze nie jesteś moim obserwatorem serdecznie zapraszam, ale nie jest to obowiązkowe
4. Wysyłka na terenie Polski
5. Czas na zgłaszanie macie do 29.08. Wyniki ogłoszę po paru dniach od zakończenia zabawy
6. W zabawie wygrywa jedna osoba


Banerek





Do zgarnięcia jest jeden dowolnie wybrany breloczek
spośród tych ze zdjęcia poniżej :)




ZAPRASZAM DO ZABAWY :)

66 komentarzy:

  1. O rety! Jakie cudowne prace!!! Ustawiam się w kolejce, tylko który tu wybrać...hm...wszystkie piękne, ale...wybieram czerwoną porzeczkę :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dylemat przez dobre kilkanaście minut!
    Czy misiu i "sweterkowe" serduszko, czy kolor w postaci porzeczek ;-)

    Ostatecznie zdecydowałam się na czekoladkę z porzeczkami ;-)
    Oby tylko szczęście mi dopisało!

    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Breloczki rewelacyjne:)
    Z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Banerek na: joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/
    W przypadku szczęścia poproszę czerwoną porzeczkę :-)
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bannerek na blogu http://sowiagaleria.blogspot.com
    Wybieram misia i sweterkowe ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się po breloczek z misiem i serduszkiem :)
    http://madeinmyhand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się i również wybieram porzeczkę :D
    Pozdrawiam Dalia

    OdpowiedzUsuń
  7. A to nam zrobiłaś niespodziankę Asiu :) Choć znając moje szczęście, to szansa na Twój breloczek jest znikoma, ale co tam, Pomarzyć sobie można ;) Wszystkie mi się bardzo podobają, ale milka z porzeczką jest taka apetyczna... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu, koło Twoich breloczków nie mogę przejść obojętnie - to się już chyba nazywa uzależnienie ;)
    Wszystkie są śliczne i cudowne, ale gdyby los się do mnie uśmiechnął, to z przyjemnością przygarnęłabym tego z białym misiem :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, ale wybór mogę podjąć jak ewentualnie wygram? Wszystkie cztery są cudowne i ciężko wybrać. :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej śliczne są i trudno się zdecydować *O* ale chyba tą pierwszą. Baner umieściłam i zaobserwowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Banerek na modelineismypassion.blogspot.com .
    Co do breloczka nie mogę się zdecydować... wszystkie są piękne...
    Jeśli mogę, wybiorę jeśli ewentualnie wygram (co jest bardzo mało prawdopodobne...)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne breloczki. Jeśli szczęście mi dopisz poproszę te z nadgryzioną czekoladką

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się w kolejkę. W poczet obserwatorów właśnie się zapisałam. Co do wyboru breloczka to hmm...ciężka sprawa. Na razie się nie będę zastanawiać. Wszystkie mi się podobają i decyzję podejmę jeśli szczęście mi dopisze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Staję w kolejce po breloczek z misiakiem, przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja też staję w ogonku:) cudne breloczki i nie mam pojęcia który wybrać, jeżeli pozwolisz to się wstrzymam:)
    baner na http://reanja1.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się w kolejce <3
    Wybieram breloczek z misiem i sweterkowym serduszkiem, od razu podbił moje serce <3
    Obserwuję już od dawna, bannerek na always-made.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przygarnę breloczek z misiem i serduszkiem :3
    Obserwuję jako : W&M Jewellery
    Banerek : wandmjewellery.blogspot.com /Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem oryginalna i również chciałabym misia z serduszkiem :)
    Obserwuje jako ; Ruda Mysz
    Baner http://limonkalovee.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, wybieram pierwszy z białym misiem, sercem wełnianym, guzikami i nożyczkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooooo, ale fajne, proszę o dopisanie mnie do zabawy, chciałabym dostać brelok z... hmmm trudny wybór bo wszystkie są interesujące... z M&Msami fotka nr4.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się i z wielką przyjemnością obserwuję ;) Breloczek nr 4 :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Banerek na blogu: modelingclayart.blogspot.com na którego też serdecznie zapraszam :)
    Jeżeli chodzi o wybór breloczka to na prawdę, wszystkie są wspaniałe :) jednak mi najbardziej przypadły do gustu m&m'sy więc ten z nimi :)
    Tak poza tym to na Twojego bloga wbijam bardzo często i na pewno będę :) Jestem jedną z Twoich obserwatorek :)
    Serdecznie pozdrawiam :)
    P.S. Jeszcze tylko dodam, że dokładnie 27 sierpnia mam urodziny więc myślę, że byłaby to dla mnie ogromna niespodzianka :) Brałam udział już w wielu rozdaniach ale to chyba jest jednym z tych wyjątkowych, bo tak jak już wspomniałam - ewentualna wygrana to byłby mój wymarzony prezent :)
    P.S. nr 2 :) Przepraszam, że się tak rozpisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj! Ja od dawna jestem fanką Twoich prac ;)) więc szybciutko dopisuję się do zabawy ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę,że kolejka długa,ale i ja dopisuje się do konkursu!
    Obserwuję jako Weronika Bednarz
    Banerek na blogu bywiska.blogspot.com
    Wybór jest bardzo ciężki,ale wybieram z serduszkiem Milka głównie dlatego,że jest w kolorze czerwieni-a ten kolor kojarzy mi się z wakacjami i jest moim ulubionym,a poza tym taki romantyczny breloczek! *-* <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się! Najbardziej podoba mi się pierwszy bryloczek z misiem ;)
    baner : http://akinimod-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się do Ciebie obowiązkowo! Przecież nie mogłabym stracić takiej okazji wygania tego wspaniałego breloczka z tym cudnym serduszkiem (sweterkowym) i misiaczkiem :)
    Może mi szczęście dopisze! :)
    BUZIAKI z DECU Style :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdybym to ja przypadkiem wygrała:))) chciałabym bardzo pierwszy ze słodziutkim malutkim misiem i serduszkiem:))) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie te breloczki cudne! Z chęcią dołączam się do zabawy i jak mi szczescie dopisze to ten z m&m's skradł moje serce♡
    Pozdrawiam :)
    pracowniadecoupage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie zdążyłam ja bym chciała tego z białym misiem :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Z chęcią się zgłaszam! Tyle cudnych breloczków, aż ciężko wybrać. Chyba zdecyduję się na ten z misiem i sweterkowym serduszkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się! ;u;
    Nie mogę się zdecydować między tym kawowym a tym z m&msami >.<
    Ale chyba wybiorę tego kawowego.

    OdpowiedzUsuń
  32. o rany julek! podobaja mi sie wszystkie.... i czerwony i pierwszy i drugi....ah, może czerwony bym chciała jednak.... uda się, czy się nie uda?!

    OdpowiedzUsuń
  33. o rany julek! podobaja mi sie wszystkie.... i czerwony i pierwszy i drugi....ah, może czerwony bym chciała jednak.... uda się, czy się nie uda?!

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się, co do breloczka, wybieram ten z kawusią w ziarenkach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. wspaniałe breloczki, chętnie spróbuję szczęścia, chciałabym ten kawowy, banner tu http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie to śliczne <3
    Owszem, wyrażam chęć wzięcia udziału ;)
    Najbardziej zależy mi na breloczku numer jeden, czyli tym ze sweterkowatym serduchem ;)
    Baner można znaleźć tu-> http://wyrobypinokii.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się do Zabawy!

    Mniam!
    Takie Cukierasy!

    Banerek powiewa na
    Mój Magiczny Decoupage

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  38. Oczywiście że zgłaszam się do zabawy.
    Wybieram breloczek z czerwienią.
    Banerek na stronie www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cudne są te Twoje breloczki, aż nie mogę przejść koło nich obojętnie, więc też chętnie stanę w kolejkę. Wszystkie są piękne, ale wybrałabym ten z porzeczkami :)
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Przyłączam się do zabawy- moje serce skradło sweterkowe serduszko:) Chociaż porzeczki też kusiły;) Chętnię stanę się posiadaczką jednej z Twoich niesamowitych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojeje takie cudowności, że nie wiem :D, ale chyba skusze się na nr.1 z miśkiem ;))))! Chętnie biorę udział w zabawie <3! Banerek na: truemess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. cudne breloczki:). z przyjemnoscia wezme udzial w zabawie:). wybor baaardzo trudny, ale mnie najbardziej podoba sie ten znadgryzionym serduszkiem i czerwona tasiemka w groszki, czyli nr3:). pozdrawiam cieplo:). malwinku:) - podlinkowany banerek na moim blogu:
    http://malwinkowo-scrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. obserwuję jako: Magda x
    baner: http://lilac-fleur.blogspot.com/
    wybieram brelok czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie breloczki są śliczne. Gdyby na mnie padło posiadanie takiego breloczka, to będę się cieszyć z 1 lub 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z przyjemnością i ja sprobuje szczęścia :) Mnie ogromnie zauroczył miś z serduchem i nożycami :) Więc w razie wygranej chciałbym właśnie z nim się bliżej poznac :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojej! Jakie zabawne breloczki! Mam nadzieję, że szczęście mi dopisze i jeden z nich trafi do mnie - szczególnie spodobał mi się ten z ziarenkami kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale cudne! Chętnie się zapiszę, może wypadnie właśnie na mnie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeszcze tak słodkiej rozdawajki nie widziałam. Cudo! Oczywiście ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawiam się w kolejce:)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    POzdrawiam i zapraszam również na moje cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak ja uwielbiam takie słodkie cudeńka :) Z chęcią bym przygarnęła jeden taki breloczek, najlepiej z milkowym ciasteczkiem i emem-sami :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudeńka! Takie słodziaśne, że nie mogę przejść obok nich obojętnie. Wybór jest trudny ale najbardziej podoba mi się breloczek z czekoladowym serduchem i porzeczką :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://art-pass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ustawiam się w kolejce po breloczek z misiem i serduszkiem :) Banerek już jest na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z miłą chęcią wezmę udział w Twojej zabawie. W razie wygranej, to najbardziej podoba mi się ten brelok z czekoladką w kształcie serducha i porzeczkami :)
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja z miła chęcią się zapisuję na Twoje Candy :)
    A wybieram breloczek ze sweterkowym serduszkiem :)))
    Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. świetne są te Twoje prace, aż by się chciało zjeść, z chęcią wezmę udział zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. A obserwuję i zostanę

    Zgłaszam także chęć udziału na breloczek z czerwonymi elementami <3
    Dostanie go mój mężczyzna ponieważ kojarzy mi się z takimi miłostkami :)

    baner na pazurkiumyszy.blogspot.com na dole

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczności breloczki :) wybór mega trudny. Póki co banerek http://kolorowy-swiat-gio.blogspot.com/ z przyjemnością zostane tez obserwatorem

    OdpowiedzUsuń
  58. Z chęcią dołączę do zabawy i będę zachwycona, jeśli uda mi się wygrać breloczek misia :-) Banerek u mnie na blogu: http://my-hobby-crochet.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem pod wrażeniem Twoich prac! Świetne są :-) Chętnie wezmę udział w zabawie:-) Wszystkie breloki są extra, ale najbardziej urzekł mnie biały misiek z serduszkiem :-) Zapraszam na mojego bloga:

    http://handmadesyliks.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Syliks

    OdpowiedzUsuń
  60. Kochani miś przy breloczku pierwszym nie jest biały tylko jasno szary :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Uff zdążyłam jeszcze :) Cudne breloczki, nie mogę się zdecydować. Hmmm...chyba najbardziej w moim guście jest ten z m&msami (z ciasteczkiem z milką) :) Może mi się raz w życiu uda coś wygrać ;P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. numer 1 (szary miś) ! pozdrawiam, baner już u mnie: http://craftinghard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się! Wybieram breloczek z misiem <3
    Banerek na:http://violettowe-rzeczy.blogspot.com/
    Zaraz zaobserwuje !
    Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń